سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

واکنش رونالدو به فیلم توهین آمیز به پیامبر(ص)

انعکاس: کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از ستاره پرتغالی تیم فوتبال “رئال مادرید” به همراه تابلویی با مضمون “لا اله الا الله محمد رسول الله”، اعلام کردند که وی با این کار اعتراض خود را به پخش فیلم توهین کننده به پیامبر اکرم (ص) نشان داده است.
به گزارش انعکاس، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه “الدیار” لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه “رئال مادرید” اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند.
کاربران شبکه اجتماعی “فیسبوک” تصویری از “کریستیانو رونالدو”، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت “لا اله الا الله محمد رسول الله” نوشته شده است.
کاربران “فیسبوک” با انتشار این عکس از بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ میلادی، اعلام کردند که ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد.


برچسب‌ها: واکنش کریس به فیلم توهین امیز به پیامبر, رونالدو حمایتش را از پیامبر(ص) نشان داد, رونالدو از مسلمانان حمایت کرد, اعتراض رونالدو به فیلم توهین آمیز به پیامبر, ساحت مقدس پیامبرt, the holy profheat, cristiano ronaldo, ronaldo, real madrid,

اتفاقی عجیب و نادر در جهان فوتبال

اتفاقی عجیب در جهان فوتبال

 

 

اتفاق نادر این است که اختلاف سنی دو ستاره فوتبال جهان یعنی

 

کریس رونالدو و لئو مسی 869 روز است. یعنی رونالدو 869 روز از

 

مسی بزرگتر است.جالب اینجاست که اختلاف سنی بین پسر رونالدو

 

یعنی کریستیانو با پسر مسی یعنی تیاگو هم 869 روز است و پسر

 

رونالدو 869 روز از پسر مسی بزرگتر است!!!!!!! . تصویر را ملاحظه

فرمایید .


برچسب‌ها: اتفاق عجیب در فوتبال, اتفاق نادر در فوتبال, اتفاقی عجیب در جهان, اتفاقی خیره کننده در جهان, عجیب ترین اتفاق, اتفاقی که همه را حیرت زده کرد, اتفاقی شگفت انگیز, اتفاقی فوق العاده جالب در فوتبال, اتفاقی نایاب در جهان,

کلیپ هفت مقدس رئال مادرید

ادامه مطلب »

سرعت خیره کننده رونالدو

ادامه مطلب »

تصاویر بوگاتی ویرون

ادامه مطلب »

تصاویر خطای دید

ادامه مطلب »

مجموعه چهار بازی زیبا و پر طرفدار برای جاوا در سایز 320×240

ادامه مطلب »

رقابت رئال مادريد و بارسلونا براي خريد سرخیو آگوئرو

رقابت رئال مادريد و بارسلونا براي خريد سرخیو آگوئرو


مطبوعات انگليسي از آغاز رقابت دو باشگاه بارسلونا و رئال مادريد براي خريد مهاجم آرژانتيني و ملي پوش منچسترسيتي خبر دادند.


روزنامه ديلي استار نوشت ، باشگاه رئال مادريد قصد دارد با پيشنهادي 45 ميليون يورويي (77 ميليون دلاری) سرخيو آگوئرو را به سانتياگو برنابئو ببرد و به نظر مي رسد اين رقم براي متقاعد کردن مسئولان من سيتي کافي باشد.اگوئروي 24 ساله شخصا مايل است به رئال مادريد برود ولي يک سال و نيم قبل تلاش رئال براي خريد اين بازيکن از آتلتيکومادريد بي نتيجه ماند.مذاکرات نهايي در اين مورد در ماه ژوئن صورت خواهد گرفت.

از سوي ديگر روزنامه اسپورت چاپ کاتالونيا نوشت مسئولان بارسلونا نيز براي خريد آگوئرو ابراز علاقه کرده اند.

در حالي که شايعات در مورد فروش داويد ويا در ژوئن 2014 همچنان شنيده مي شود ، مسئولان بارسا مي خواهند آگوئرو را جايگزين ويا کنند.اما مشخص نيست بارسلونا بتواند با رقم پيشنهادي رئال براي خريد داماد سابق ديه گو مارادونا رقابت کند.

برچسب‌ها: آگوئرو, سرخیو آگوئرو, رقبت بارسا و رئال برای گرفتن آگوئرو, پیشنهاد 45 میلیون یورویی رئال به آگوئرو, پیشنهاد بزرگ رئال به آگوئرو,

دانلود بازی پرندگان عصبانی برای جاوا

ادامه مطلب »

رونالدو حاضر نشد پیراهنش را با بازیکن اسرائیلی عوض کند

حمایت رونالدو از فلسطین

اصل قضیه + مدرک

در پی بازی پرتغال و اسرائیل خبری در شبکه های اجتماعی مبنی بر خودداری کریستیانو رونالدو از تعویض پیراهنش با بازیکن اسرائیلی و نشان دادن حمایتش از فلسطین با این حرکت منتشر شده است.

 

 



 


برچسب‌ها: رونالدو پیراهنش را با بازیکن اسرائیلی عوض نکرد, بی اعتنایی رونالدو بع بازیکن اسرائیلی, حمایت رونالدو از فلسطین, کار فوق العاده رونالدو, آفرین رونالدو, رونالدو حامی فلسطین, ,
ادامه مطلب »

پيشنهاد نيم ميليون دلاري چلسي به آقای خاص

هفته‌آينده تکليف مورينيو در رئال مشخص مي‌شود


وضعيت ادامه حضور سرمربي پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد براي فصل آتي تا پايان هفته آينده مشخص خواهد شد.


روزنامه ديلي ميل نوشت ژوزه مورينيوي پرتغالي تا قبل از پايان ماه مارس در نشستي با فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد وضعيت خود را مشخص خواهد کرد.

اين امکان وجود دارد که باشگاه رئال مادريد براي فسخ قرارداد مورينيو که دو سال جنجالي را در اين تيم سپري کرد ، در پايان فصل به او پيشنهاد پرداخت 10 ميليون پوند غرامت کند.

مطبوعات انگليسي و اروپايي تيم هاي متعددي از جمله پاري سن ژرمن ، اينتر ، آرسنال ، چلسي ، منچستر سيتي و حتي منچستريونايتد را به عنوان مقصد آينده اين مربي مطرح نام برده اند.با اين وجود مورينيوي 50 ساله بارها اذعان کرده است که به بازگشت به ليگ برتر انگليس تمايل بيشتري دارد.او قبلا دوره موفقي را تا سال 2007 در تيم چلسي سپري کرده است و دو قهرماني ليگ برتر انگليس در سال هاي 2005 و 2006 و قهرماني جام حذفي انگليس را در سال 2007 کسب کرد.

در همين حال نشريه مترو انگليس نوشت رومن آبراموويچ مالک ميلياردر و روسي چلسي در آخرين حضور مورينيو در لندن در ماه گذشته با او صحبت کرده است.آبراموويچ به مورينيو پيشنهاد کرده در ازاي هفته اي 350 هزار پوند (نيم ميليون دلار) به استمفورد بريج بازگردد.

رافائل بنيتس سرمربي موقت تيم چلسي در پايان فصل از اين تيم جدا خواهد شد.

 


برچسب‌ها: مورینیو, پیشنهاد عظیم چلسی به آقای خاص, آقای خاص, آقای نیکتا, وضعیت ماندگاری مورینیو در رئال, چلسی در صدد جذب مورینیو, تیم های بزرگ در صدد جذب مورینیو,

براي تمديد قرارداد مسوت اوزیل

پدر مسوت اوزيل: مذاکرات مسوت با رئال عالي است

پدر لژيونر آلماني تيم فوتبال رئال مادريد دو شايعه انتشار يافته در مورد فرزندش مبني بر ترک سفيد‌پوشان و درخواست حقوق مشابه هم تيمي‌ پرتغالي‌اش را رد کرد.


«مصطفي»، پدر مسوت اوزيل که از دو سال قبل به عنوان مدير برنامه‌هاي فرزند ارشدش نيز کار مي‌کند،‌ در گفت‌وگويي با کيکر مجبور شد يکسري اخبار در مورد پسرش را تکذيب کند.

به گزارش فارس، وي درمورد اين خبري که توسط روزنامه آس مبني بر علاقه پپ گوارديولا، مربي اسپانيايي فصل آينده بايرن براي همکاري با مسوت اوزیل اظهار داشت:‌ چنين خبري صحت ندارد. مسوت اکنون در حال مذاکره با رئال است که قراردادش را تمديد کند. اين مذاکرات به خوبي پيش مي‌رود و ما نيز هيچ علاقه‌اي نداريم در محافل عمومي در مورد جزيياتش صحبت کنيم.

مصطفي اوزيل همچنين در مورد اين نکته که فرزند او از رئالي‌ها خواهان دريافت حقوقي مشابه کريستيانو رونالدو است نيز اظهار داشت: اين حرف‌ها اصلا مطرح نيست. مسعود هيچگاه دستمزدي به اندازه رونالدو طلب نکرده است.

اوزيل که پس از جام جهاني 2010 آفريقاي‌‌جنوبي از تيم وردربرمن آلمان جدا شد، گفته مي‌شود در صورت توافق، قراردادش را تا سال 2016 تمديد خواهد کرد.

 


برچسب‌ها: مسوت اوزیل, تمدید قرارداد اوزیل, نظر پدر اوزیل برای تمدید قرارداد, شرایط تمدید قرارداد اوزیل, گواردیولا دنبال اوزیل, گواردیولا, پپ اوزیل را می خواهد,

دانلود برنامه گربه سخنگو برای جاوا (نسخه جدید)

ادامه مطلب »

کلیپ مقایسه شعور رونالدو با مسی

دانلود کلیپ مقایسه شعور رونالدو با مسی

 

خودتان با منطق خود قضاوت کنید   (هردو اتفاق در یک الکلاسیکو)

 

 

 


 


برچسب‌ها: مقایسه شعور دو ستاره بزرگ جهان, کدام با معرفت ترند, مقایسه ادب رونالدو با مسی, مسی بی رحم, رونالدو خیلی دل رحمه, مسی سنگ دل,
ادامه مطلب »

کلیپ عید نوروز در کانتر

ادامه مطلب »

کریستیانو رونالدو برای بازی خیریه به غنا می رود

 
 
 
کریستیانو رونالدو اعلام کرد که در بازی دوستانه به همیت اسین در ماه ژوئن در غنا برای بازی مقابل تیم منتخب آفریقایی ها در مقابل تیم منتخب جهان حضور خواهد یافت . 
غناساکرنت گزارش داد که شماره 7 رئال مادرید قرار است که در این بازی حاضر باشد . این بازی به همت اسین برای کمک خیریه برای مردم فقیر برگزار می شود که تا کنون کاسیاس ، کاروالیو ، راموس ، مودریچ ، کاکا و ژابی از رئال و جبرئیل سیسه ، لیونگبرگ ، لمپارد ، اشلی کول ، جان تری ، مالودا نیز دعوت شده اند . در تیم پرتغالی ها نیز کوفور ، وه آ ، دروگبا ، کالو ، یاکوبو و آدبایور حضور می یابند . .

 


برچسب‌ها: بازی خیریه رونالدو, بازی خیره رونالدو با غنا, کارهای خیر رونالدو, رونالدو همیشه خیراندیش,

فوتبال دیتابیس : (رئال ، بهترین تیم دنیا)

 
رئال مادرید همچنان بهترین تیم دنیاست . در حقیقت وبسایت " فوتبال دیتابیس " در رنکینگ خود اعلام کرد که تیم خوزه مورینیو بهترین تیم دنیا است . 
در این رده بندی که این وبسایت با بررسی نتایج تیمها جمع آوری کرده ، رئال با 1981.25 امتیاز در رده اول است و بارسلونا با 1980.79 امتیاز در رده دوم . بایرن نی زبا 1929.75 امتیاز سوم است .
رئال نسبت به سال گذشته 33 امتیاز بیشتر گرفته و بارسلونا نیز 71 امتیاز از دست داده است .

 


برچسب‌ها: رئال بهترین تیم دنیا, در امتیازات رئال اول است, رئال بهترین تیم جهان, رئال مادرید پر امتیاز ترین تیم جهان, رئال همچنان سرور دیگر تیم هاست, آپدیت امتیازات تیم های جهان رئال اول,

مودریچ :" ((هر کسی آرزوی زدن گلی نظیر گل من در اولدترافورد را دارد)) "

 
لوکا مودریچ در مصاحبه با بی وین ، حامی مالی رئال مادرید در مراسمی با حضور خدیرا ، اسین و کاروالیو گفت :" رئال ماردی دبهترین باشگاه دنیاست . " 
وی افزود :" هر بازیکنی رویای زدن گلی به مهمی بازی به بزرگی نبرد در اولدترافورد مقابل یونایتد دارد . این یکی از مهمترین گلهای دوران فوتبالم بود . "
لوکا ادامه داد :" برای هواداران بازی می کنیم تا خوشحالشان کنیم . امیدواریم که دست به کارهایی بزنیم که خرسند شوند . حمایتشان خیلی مهم است و همیشه می خواهیم که آنها را بببینیم ، با آنها امضا بگیریم و با آنها صحبت کنیم . "

کاروالیو :" شکست دادن بارسا و یونایتد مهم بود "
کاروالیو نیز با مطبوعات مصاحبه کرد . وی گفت :" پیروزی در نیوکمپ و اولدترافورد مهم بود . یکی در کوپا و دیگری در چمپیونزلیگ . این برای ما خیلی مهم بود . " و در مورد کریستیانو گفت :" یک بازیکن بزرگ است که همیشه خیلی خاص است . "
ریکاردو کاروالیو افزود :" همیشه مهم است که به بازی بعدی فکر کنیم . به بردن جامها فکر نمی کنیم چرا که وقت زیاد است . تجربه من نشان می دهد که باید بازی به بازی فکر کرد . من سعی می کنم که در خدمت تیم باشم . به نظرم مهم است که همیشه تمرکز داشته باشم تا هر وقت به من نیاز شد به تیم کمک کنم ."

اسین :" می خواهیم چمپیونزلیگ را ببریم "
بازیکن غنایی نیز گفت :" من در شرایط خوبی هستیم . به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیدیم و مطمئنا با بازیکنانی که داریم ، می توانیم قهرمان شویم . باید به تلاش ادامه دهیم و پیش برویم . " وی در مورد مورینیو گفت :" یک مربی است اما برای من پدر و استاد بوده است . با همه صحبت می کند ، نفر به نفر و این مشهود است . او همه چیز را تحت نظر دارد . "
اسین افزود :" هر روز برایم یک چالش است . می خواهم در طول تمرینات سخت تلاش کنم تا بازی به بازی بهتر شوم . می خواهم از فرصت هایم استفاده کنم . سعی می کنم که تا جایی که بتوانم انرژی خود را حفظ کنم . من شوخ ، خجالتی و آرام هستم . با هم تیمی ها راحت هستم و می خواهم با آنها شوخی کنم تا بخندند . با مارسلو بیش از بقیه رفیق هستم چرا که همه انرژی دارد و ورجه وورجه می کند . "

 


برچسب‌ها: مودریچ, گل مودریچ به منچستر, احساس غرور مودریچ, کار بزرگ مودریچ در اولدترافورد, مودریچ مقابل منچستر کار بزرگی کرد, هنر نمایی مودریچ در جهنم, مودریچ و رونالدو جهنم را به بهشت تبدیل کردند, مودریچ مقابل منچستر دست به کار بزرگی زد,

آب ث نوشت : پول ، اولویت آخر کریستیانو برای تمدید قراردادش

مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو به مسائلی بیش از پول فکر می کند . در حقیقت پاکو گونزالس ، خبرنگار روزنامه آب ث نیز نوشت که برای ستاره پرتغالی مسائل مالی اهمیت چندانی ندارند . 

بنا بر این گزارش ، کریستیانو مشکلی با این ندارد که دستمزدش افزایش نیابد و حتی حاضر است که با دستمزد فعلی قراردادش را تمدید کند . اما رئال مادرید اصرار دارد که دستمزد بازیکن پرتغالی افزایش یابد .
رئال مادرید علاقه زیادی به هواداران دارد و به نظر می رسد که کریستیانو نیز به مرور شیفته رئال مادرید شده و فهمیده که هیچ جایی بهتر از رئال برایش در دنیا وجود ندارد .

 


برچسب‌ها: پول اولویت آخر رونالدو, رونالدو برای پول در رئال نماند, پول برای رونالدو اهمیت ندارد, الویت آخر رونالدو پول است,

سکوت کریستیانو در این باره که خوشحال است یا نه



مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید در مراسم دریافت جایزه دی استفانو به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا توسط روزنامه مارکا در این باره که آیا خوشحال است یا نه ، سکوت اختیار کرد . 
وی اما در مورد فصل تیم گفت :" مشکلات زیادی داشتیم اما حالا به فینال کوپا رسیدیم و گام بزرگی در چمپیونزلیگ برداشتیم . لالیگا خیلی مشکل شده است اما تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد . رئال مادرید می خواهد که به هدفش برای بردن یک جایزه مهم برسد . "
دی استفانو که این جایزه را به بازیکن پرتغالی داد نیز گفت :" بازیکن بزرگی است که کاملا در خدمت تیم است . به خاطرش خیلی راضی هستم . هواداران هم خیلی دوستش دارند . "

 

 


برچسب‌ها: سکوت رونالدو در مقابل سوال میزان خوش حالی اش در رئال, رونالدو سوال مهمی را بی جواب گذاشت,

کریستیانو به رکورد 43 گل در 43 بازی رسید



مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو نا امید نمی شود . بازیکن پرتغالی مقابل مایورکا گل شماره 43 خود را در 43ومین بازیش در این فصل به ثمر رساند . او بدین ترتیب با 139 گل تبدیل به 23ومین گلزن برتر تاریخ لالیگا شد . او در سال 2013 توانسته که 21 گل در بازیهای رسمی بزند تا رقیبی برای رکورد 2012 مسی شود .
کریستیانو دو بازی پیاپی بود که نتوانسته بود که در برنابئو گل بزند و بالاخره طلسم را شکست . او در 187 بازی برای رئال 189 گل زده است .

 


برچسب‌ها: رکوردی دیگر از رونالدو, رونالدو به رکورد 43 گل در 43 بازی دست یافت, رکورد های رونالدو, ,

مورینیو ، دستیارش را بهترین می داند

: خوزه مورینیو زیر بغل دستیارش ، روی فاریا هندوانه گذاشت و گفت که به نظرش او پس از خودش بهترین مربی پرتغال است :" با تمامی احترام به بقیه ، به نظرم روی پس از من بهترین مربی است . شرایط را دارد که هیچ کس نداشته است . " 
مورینیو افزود :" در میلان با هم آشنا شدیم و پس از آن مدام با هم رفیق بودیم و در تمامی باشگاه ها با من کار کرده است . برای من بی جایگزین است . "

 


برچسب‌ها: خوزه مورینیو, دستیار مورینیو بهترین, مورینیو:دستیارم بهترین است, خوزه مورینیو و دستیارش,

رئال مادرید ، رکورددار شوت در کل اروپا

http://wallpafer.com/wp-content/uploads/wallpaper_real_madrid_download.jpg

 

آمار نشان می دهند که رئال مادرید در بین کل لیگ های اروپا بهترین آمار را در زمینه شوت به چارچوب داشته است . تیم مورینیو از این حیث از بارسا ، یووه ، منچستر و بایرن پیشی گرفته است و با لیورپول رقابت می کند . 

رئال مادرید به روط متوسط 18.9 شوت در هر بازی می زند که 8.9 تایش در چارچوب هستند . امثال رئابط به طو رمتوسط پنج شوت بیش از بارسا در هر بازی زده است یا به طور متوسط دو شوت بیش از بایرن مونیخ در هر بازی .

 


برچسب‌ها: رئال مادرید, رکوردهای رئال مادرید, رکورد جدید رئال مادرید, رئال پر شوت ترین تیم جهان, رئال در شوت زنی اول است,

گلهای بازی رئال مادرید و مایورکا : هفته بیست و هشتم لالیگا 2012-13



OnlyRealMadridRealMadrid 5-2 OnlyRealMadrid

 
MKV-X264 | 1280 x 720 | JSC Sports HD |Eng/Ara | ~ 4 Mbps



G. Higuain 1-1
MEDIAFIRE

C. Ronaldo 2-2
MEDIAFIRE


L.Modric 3-2
MEDIAFIRE

G.Higoain 4-2
MEDIAFIRE

K.Benzema 5-2
MEDIAFIRE




================================

هایلایت نیمه اول

دانلود با:  لینک مستقیم : مدیافایر


هایلایت نیمه دوم

لینک مستقیم : مدیافایر
 


FULL MATCH SD
==============================
نیمه اول: DOWNLOAD


نیمه دوم: DOWNLOAD


توضیح : گلهای HD دو زبانه هستند و می توانید گلها رو هم انگلیسی و هم عربی مشاهده کنید.
برای تغییر زبان در برنامه Media Player Classic، از تب Navigate روی گزینه Audio Language رفته و هر کدام از گزارشها رو که تمایل دارید انتخاب کنید!
در برنامه Windows Media Player هم از منوی Play روی گزینه Audio And Language Tracks رفته و یکی از زبانها را انتخاب کنید!
همینطور در برنامه KM Player با فشردن کلیدهای Ctrl+X می تونید زبان رو تغییر بدید!

 

 


برچسب‌ها: دانلود صحنه های بازی رئال و مایورکا, دانلود گل های رئال مقابل مایورکا, دانلود کلیپ گل رونالدو, دانلود گل های رئال مادرید, real madrid vs maiorka,

حضور کاسیاس در بازی دستگرمی با رئال مادرید سی 2-2

خبر بزرگ جلسه سوم تمرینی این هفته ، حضور کاسیاس در بازی دستگرمی بود. دروازه بان رئال برای اولین بار پس از رهایی از کمند مصدومیت در بازی دوستانه رئال مادرید مقابل تیم رئال مادرید سی حضور داشت . در این جلسه بازیکنان دعوت نشده به تیم ملی نظیر کاروالیو ، کایخون ، موراتا و اسین در کنار کوئینی ، عمر ریوس ، لوکاس ، آلوارو و بورگی از کاستیا در مقابل تیم رئال مادرید سی قرار گرفتند که خایمه و کابویا را از تیم جوانان داشت . 
این بازی (دو بر دو) تمام شد که تمامی گلها در نیمه دوم به ثمر رسیدند . کایخون و لوکاس برای تیم اصلی گل زدند و رامیرز و باریل برای رئال مادرید سی .-


برچسب‌ها: کاسیاس, بازگشت کاسیاس, بازگشت پر حرف کاسیاس, آمدن ایکر به تمرینات تیم رئال, casillas, iker casillas in spain, iker casillas, iker casillas in real madrid,

ده خیا :کاسیاس کاپیتان و الگو است

http://www.footballonline.ir/Picture/20110820113615_david-degea.jpg

 

داوید ده خیا ، بازیکن یونایتد اخیرا در لیست تیم دلبوسکه قرار گرفت . او در مورد مصدومیت کاسیاس گفت :" حیف که او در این اردو نیست . همه می دانیم که او کاپیتان و الگوی بزرگ است . حیف که به خاطر مصدومیتش من در این جا هستم . " 

وی افزود :" حضور در لیست اسپانیا یک گام بزرگ به سمت پیشرفت در دوران فوتبالم بود . خیلی خوشحال هستم . می خواهم که به بهترین شکل عمل کنم تا از مربی تشکر کنم . "

 


برچسب‌ها: ده خیا, ده گیا, دخیا, دگیا, دروازبان منچستر, منچستر یونایتد, الگوی دخیا , کاسیاس الگوی ده خیا, دخیا و کاسیاس, رابطه ده خیا و کاسیاس,

بازگشت ایکر کاسیاس به تمرینات گروهی

اهمیت بالای کریستیانو حتی در صورت گل نزدنش

 کریستیانو رونالدو امسال یک ویژگی خاص پیدا کرده است . این که حتی وقتی گل نمی زند باز هم در خدمت تیم است . مهاجم پرتغالی مثلا تا پیش از بازی با مایورکا ، یک ماه در برنابئو گل نزده بود اما بدون آن هم کاملا در خدمت تیم بود . شماره 7 رئال مادرید وقتی گل نمی زند هم کاملا در خدمت تیم است و این ارزشمند است . او امسال بیش از هر زمان دیگری در هر بایز می تواند در بازی تیمی شرکت کند و این خیلی مهم است .

کریستیانو حتی وقتی گل نمی زند هم کاملا درخ دمت تیم است و این ارزشمند است . شاید ستاره تیم رقیب به خصوص در ماه های اخیر تبدیل به یک مهاجم مرده خور شده باشد اما ستاره پرتغالی رئال مادرید خودش تلاش می کند تا برای تیم موقعیت بسازد و گل بزند . کریستیانو هر زمان که نتواند گل بزند ، تبدیل به بازیکنی می شود که کاملا در خدمت تیم است . سختکوشی و کمکش به تیم شایسته تحسین است .

کریستیانو بارها شده که برای هم تیمی هایش در این فصل موقعیت بسازد و حتی از این که هم تیمی هایش گل بزنند به اندازه گلهای خودش خوشحال شده است . او به حدی در خدمت تیم بود که حتی در لیگ پنج کارته شد و بازی با اوساسونا را به علت محرومیت از دست داد . به هر صورت مطمئنا او حتی اگر گل نزند هم یک مهره با ارزش در تیم است .



برچسب‌ها: اهمیت رونالدو, تاثیر گذاری رونالدو, رونالدو اگر گل هم نزند باز هم تاثیر گذار است, قدرت تاثیرگذاری بالای رونالدو,

چهار لحظه به یاد ماندنی سرخیو راموس در تیم ملی اسپانیا

 در آستانه صدمین بازی ملی سرجیو راموس ، نگاهی می اندازیم به برخی لحظات مهم دوران فوتبال وی در تیم ملی کشورش . 

جوانترین بازیکن 50 سال اخیر از نظر اولین بازی : مقابل چین

اولین بازی سجریو راموس در تیم ملی اسپانیا در 26 مارس 2005 بود که 18 سال داشت . اسپانیا آن بایز را 3-0 مقابل چین برد . سرخیو راموس بدین ترتیب تبدیل به یکی از جوانترین بازیکنان تاریخ اسپانیا از نظر اولین بازیش شد . در لیست آن زمان سرجیو آراگونس نفرات دیگری نظیر آنتونیو لوپز ، لوئیز گارسیا ، داوید ناراو و میستا نیز حضور داشتند . راموس در آن بازی دفاع راست بود که عملکرد خوبی هم داشت . راموس جوانترین بازیکن 50 سال قبلش از نظر اولین بازی در اسپانیا داشت . 

 

گل او به دانمارک پس از 28 پاس

راموس کلید یکی از اولین چشمه های تیکی تاکا را زد . در 13 اکتبر 2007 ، اسپانیای آراگونس مقابل دانمارک کار مهمی را برای رسیدن به یورو داشت . اسپانیا آن بازی را 1-3 برد تا لقب برزیل اروپا را بگیرد . راموس گل دوم را در دقیقه 39 زد . 65 بار توپ با پاها لمس شد و 28 پاس داده شد . این صحنه یک دقیقه و 13 ثانیه طول کشید و 9 تا از 11 بازیکن اسپانیا به جز کاسیاس و آلبلدا در آن نقش داشتند . راموس توپ را وارد دروازه سورنسن کرد . 

 

برداشتن شماره 15 پوئرتا و قهرمانی در جام جهانی

سرجیو راموس با پیراهن 15 در پست دفاع راست بازی کرد . این پیراهن را به خاطر بازیکن فقید ، انتونیو پئرتا برداشت . ناواس در آن دوره در کنارش بود . پس از قهرمانی این دو پیراهنی در حمایت از پوئرتا پوشیدند . راموس در رئال 4 می پوشد اما در اسپانیا همچنان به پوشیدن شماره 15 اصرار دارد . 

 

پنالتی چیپ در یورو 2012

در 27 ژوئن 2012 ، سرجیو راموس یک حرکت به یاد ماندنی داشت . در نیمه نهایی یورو و در ضربات پنالتی ، او پشت توپ قرار گرفت . او یکی از پنج پنالتی زن بود که یک پنالتی چیپ را وارد دروازه روی پاتریسیو کرد .

 


برچسب‌ها: سرخیو راموس, 4 لحظه به یاد ماندنی راموس, خاطرات راموس, بهترین لحظات فوتبالی راموس, sergio ramos, spain, ramos in spain, ramos in real madrid,

هیگوائین در مسیر اضافه شدن به جمع ده گلزن برتر رئال مادرید

http://wallonnie.com/wp-content/uploads/2013/01/gonzalo-higuain-2013-wallpaper.jpg

گونزالو هیگوائین به فرناندو هیرو در جدول بهترین گلزنان تاریخ رئال مادرید در لیگ لالیگا رسیده است . مهاجم آرژآنتینی 102 گل برای رئال در لیگ زده و در رده دوازدهم جای دارد . او فقط 17 گل برای رسیدن به 10 گلزن برتر تاریخ فاصله دارد . 
دو گل هیگوائین مقابل مایورکا مفهوم زیادی برای مهاجم آرژانتینی داشت چرا که توانست که به جمع 12 گلزن برتر تاریخ رئال در لیگ اضافه شود . او از این حیث با هیرو برابری کرد . هیرو برای رسیدن به این تعداد گل به 439 بازی نیاز داشت و ال پیپیتا با 181 بازی به چنین رکوردی رسیده است . 
قربانی های بعدی ال پیپیتا می توانند پاهینیو و آمانسیو باشند که 108 و 119 گل در لیگ زده اند . هیگوائین حالا با رکوردی در حدود 0.5 گل در هر بازی به این رکورد رسیده که اگر فصل بعد در رئال بماند می تواند به جمع ده گلزن برتر تاریخ رئال در لیگ بپیوندد .

 


برچسب‌ها: گونزالو هیگوآین, هیگوائین در حال اضافه شدن به ده گلزن برتر, هیگوائین در حال پیشرفت, روز های اوج هیگوائین,

گل کریستیانو رونالدو در بازی پرتغال و اکوادور

گیف کریستیانو رونالدو

کفش جدید رونالدو ((اهدایی نایک))








نظرتون راجع به کفشاش بگید !!! به نظرم من چیزی بیشتر از محشرن

 


برچسب‌ها: کفش جدید رونالدو, تصاویر کفش جدید رونالدو, کفش جدید نایک برای رونالدو, کفش های فوق العاده رونالدو,

رونالدو در مراسم جوایز ورزشی مارکا

دقایق 31 و 47 ، تنها دقایقی که از گل زدن رونالدو در امان مانده اند

http://www.ronaldo7.net/news/2013/01/cristiano-ronaldo-617-wallpaper-during-a-winter-soccer-game-for-real-madrid-in-2013.jpg

کریستیانو رونالدو یک مهاجم کلیدی و گلزن برای هر تیمی است . مهاجم پرتغالی حالا برای سال 2013 یک چالش جالب پیش رو دارد . در حقیقت او در تمامی دقایق بازیهایش گل زده به جز دقایق 31 و 47 و حالا می تواند این رکورد را بشکند . 

مهاجم رئال مادرید در طول دوران فوتبالش در تمامی دقایق به جز این دو دقیقه خاص گل زده است و حالا امیدوار است که بتواند طلسم شکنی کند و در این دقایق نیز گلزنی کند .


برچسب‌ها: رونالدو در 88 دقیقه گل زده, گلزنی رونالدو در 88 دقیقه, رونالدو فقط در دقایق 31و47 گل نزده, رونالدو گلزن, ,

عكس هاي رونالدو در تمرینات تیم ملی پرتغال

زندگی نامه و داستان هایی از کورش کبیر

زندگی نامه و داستان هایی از کورش کبیر در فایل pdf

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 


برچسب‌ها: کورش کبیر, کورش, زرتشت, زندگی نامه کورش, کورش بزرگ, وصیت نامه کورش , داستان های کورش,
ادامه مطلب »

آموزش قدم به قدم جادو

ادامه مطلب »

کلیپ مسابقه رونالدو با بوگاتی ویرون